Najčešća pitanja i odgovori

vezana za ograničenja uzrokovana korona virusom

Imam reklamaciju i ne mogu je dati otkloniti uslijed ograničenja uzrokovanih korona virusom. Jamstvo ili produženo jamstvo mi uskoro ističe. Što da radim?

Za zaštitu Vaših prava je važno da se reklamacija dokumentira unutar jamstvenog roka ili roka produženog jamstva.

U tu svrhu potrebno je poduzeti sljedeće

  • Obratite se jednom od dolje navedenih servisa u Vašoj blizini te ga zamolite da zaprimi i po mogućnosti otkloni Vašu reklamaciju.
     

  • U slučaju da Vaš ovlašteni Volkswagen servis ne može zaprimiti vozilo ili ne možete doći zbog ograničenja kretanja, Vaša reklamacija će biti dokumentirana u jamstvenom roku ili u roku produženog jamstva. Na ovaj način zadržavate pravo na otklanjanje reklamacije sukladnom jamstvenom listu ili listu produženog jamstva i nakon isteka roka.  Pri tome će Vas ovlašteni Volkswagen servis savjetovati da li je Vaše vozilo i nadalje sigurno za korištenje i da li navedena reklamacija može utjecati na daljnja oštećenja na vozilu
     

  • Ako Vaše vozilo nije mobilno ili ako prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje, molimo Vas da kontaktirate naš centar mobilnog jamstva na telefonski broj 0800 1987 koji će organizirati zbrinjavanje vozila

Ne mogu se pridržavati svog termina za servis uslijed ograničenja uzrokovanih korona virusom. Što to znači?

Molimo da se obratite jednom od dolje navedenih ovlaštenih Volkswagen servisa u Vašoj blizini i zatražite savjet. 

Za vozila kojima mobilno jamstvo ističe ili trenutno uslijed aktualne situacije ne mogu provesti inspekcijski servis koji je preduvjet za produljenje mobilnog jamstva, rok se automatski produžuje do ponovne normalizacije situacije.

Za sve ostale upite možete kontaktirati naš centar za skrb o kupcima na telefon 01/6269-027 ili

na e-mail adresu  skrbokupcu@porschecroatia.hr 

od ponedjeljka do četvrtka u vremenu od 8:00 do 16:30, a petkom u vremenu od 8:00 do 14:00.